Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne
- Właścicielem sklepu internetowego www.edumoce.pl jest ERDA Przemysław Seniuk, z siedzibą we Wrocławiu 50-046 przy ul. Sądowej 9/1a, NIP 8992116849.
- Niniejszy regulamin określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu.
- Sprzedawca – ERDA Przemysław Seniuk, z siedzibą we Wrocławiu 50-046 przy ul. Sądowej 9/1a, NIP 8992116849
- Klient – każdy podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą), który dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.edumoce.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia lub korespondencji mailowej (za pośrednictwem adresu sklep@edumoce.pl) zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie Sklepu, którego zadaniem jest umożliwienie złożenia Zamówienia (co polega na dodaniu Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności i dostawy).
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty przeznaczone do zakupu. W koszyku istnieje również możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz/usługa będąca przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, rozumiana jako umowa zawarta na odległość, czyli umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, zawarta za pośrednictwem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@edumoce.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 501433326
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 19 1140 2004 0000 3202 8064 4009
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9-17
§ 4
Wymagania techniczne
Dla korzystania ze Sklepu niezbędne jest urządzenie wyposażone w przeglądarkę internetową obsługującą pliki cookies oraz Java script z dostępem do sieci Internet, a dla dokonywania zakupów także aktywne konto e-mail.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek Vat)
- Na całkowity koszt zamówienia składa się cena za towar lub Szkolenie wskazana w jego opisie oraz, o ile ma to zastosowanie, koszt dostawy towaru wskazany w koszyku podczas składania zamówienia.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wejść w odpowiednią zakładkę na stronie Sklepu pod adresem: www.edumoce.pl wybrać produkt/usługę (produkty/usługi) i dodać je do koszyka
- przejść do koszyka
- opłacić zamówiony produkt
- odebrać potwierdzenie zamówienia, które zostanie wysłane pod wskazany adres mailowy
- W momencie potwierdzenia przez Kupującego zamówienia, w tym jego ceny, i zaakceptowania Regulaminu następuje zawarcie umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Za zakupione w Sklepie towary oraz usługi szkoleniowe Kupujący może zapłacić: przelewem, bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy mBank 19 1140 2004 0000 3202 8064 4009 lub za pośrednictwem powiązanych platform dedykowanych zakupom internetowym, zgodnie ze stosownymi informacjami na stronie Sklepu.
- Regulamin przelewów online jest dostępny na odpowiednich stronach poszczególnych platform realizujących przelewy online.
- Akceptacja regulaminu sklepu jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu poszczególnych platform.
- Każdorazowo szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronie Sklepu
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie w najkrótszym możliwym czasie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
- Sprzedawca nie odpowiada za miejsce dotarcia wiadomości e-mail (w tym za potraktowanie wiadomości jako spam)
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności przelewem tradysycjnym w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku wyboiru płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w najszybszym wymaganym przez system terminie – w przeciwnym razie ze względów systemowych zamówienie zostanie anulowane.
- Wysyłka zamówionego towaru następuje najpóźniej 7 dni od opłacenia zamówienia (chyba że strony postanowią inaczej). W przypadku towarów oferowanych w przedsprzedaży lub z adnotacją dotyczącą terminu dostępności wysyłka nastąpi w pierwszym możliwym terminie.
- Przy zakupie usług szkoleniowych podany jest termin realizacji usługi.
- Warunki odstąpienia od zakupionych usług szkoleniowych precyzowane są każdorazowo na stronie z konkretną ofertą.
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru i usługi szkoleniowej bez wad.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- W przypadku zakupu towaru Konsument moma prawo w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkiem zakupu usługi, której realizacja odbyła się w terminie krótszym niż 14 dni odstąpienie od Umowy wymaga złożenia przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wysłanego do Sprzedawcy przed upływem 14-dniowego tego terminu pocztą tradycyjną lub na adres mailowy podany w § 3.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Konsumentowi towaru.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zakupu towaru Sprzedawca zwraca Konsumentowi płatności będące równoważnością wartości zakupionego lub zakupionych towarów. Zwrot następuje w najszybszym możliwym terminie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwróconego towaru. Towar musi być w nienaruszonym stanie i nie przedstawiać jakichkolwiek cech użytkowania. Koszt odesłania zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przez przelew bankowy na konto, z którego zakup został dokonany, chyba że Strony postanowią inaczej.
§ 10 Prawo odstąpienie od umowy – wyłączenia
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość określone w § 9 nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- dotyczących świadczenia usług szkoleniowych, jeżeli Sprzedawca lub osoba przez niego wskazana wykonała w pełni usługę;
- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowalna, wyprodukowana lub przygotowana według specyfikacji Konsumenta lub zmodyfikowana pod szczególne potrzeby Klienta;
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl
- Konsument ma również możliwość skorzystania m.in. z prowadzonej przez Komisję Europejską, internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 12
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Podanie danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- 5.Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności zamieszczoną na stronie www.edumoce.pl
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy są zawierane w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- W przypadku ewentualnego sporu Sprzedawcy z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy